god jul och gått nytt år

var typ slut på bröd imorse, men vad gör det när man kan äta lussekatter till frukost?
Ihopkurad i soffan drack jag kaffe och såg julkalendern. Efter julkalendern fastnade jag nästan på fyrans nyhetsmorgon ganska ovanligt de brukar typ vara ett barnpogram på barn kanalen :p
Men efter ett tag kom jag på att de inte var någon bra ideé´att sitta där och slappa när man knappt hade börjat packa hihi.
nu har jag typ fixat massa saker i två timmar så jag tänkte sätta mig här och få ner lite tankar. 

De första som kommer upp är att jag är väldigt glad idag. 
men ibland förstörs den tanken av att jag tänker på min ring jag har börjat fått värsta skuld känslorna. 
Men nu är de snart jul så jag ska försöka tänka på nått annat hihi 
som på hur otroligt mycket jag kommer sakna alla här hemma. 
jag lovar att åka skidor för er, bra va Helle hihi 

ska ta bussen till tilda om en halv timme för att lämna en liten julklapp och säga hej då till  min lilla ängel.
så nu har jag lite brottom för att få klart allt men ni får ha de skit bra.

Måste ju säga god jul och gått nytt år!! kommer sakna er så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag kommer sakna diig okcså JÄTTEmycket gumman, vi måste höras !

2007-12-21 @ 18:25:07
URL: http://fisus.blogg.se
Postat av: Tilda

KOM HEM !! jag saknar dig bajsa mkt

2007-12-31 @ 19:07:07
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0