ferdag

Blir bare ett kort inlägg nu för jag sak fjolla in till stan och fixa ihop lite jul klappar.
med erri patrik och lilla henke. ska träffa tilda senare också men jag måste hinna köpa nått till henne undra vad de är så svårt hihiihi vad önskar du dig min lilla älskling!! ;)

Jag önskar mig ialla fall
En lap top
Ett par nya skidor
En skid hjälm
En sminkkurs
Ett nytt minnes kort till mobilen
Och själv klart kläder men inte av farmor hahaha
Massa smycken GULD!!! <3
DE ÄR VÄL TYP DE

Dagen har föresten varit mycket najs vi hade hemkunskap i morse och vi gjorde tårta efter som de var sista gången de blev mums. EN ANNAN VÄLDIGT ROLIG SAK SOM JAG ALLDRIG SKULLE TROTT ÄR ATT JAG HAR MVG I HEMKUNSKAP OCH JAG SÄGER BARA ATT HÄSTEN ÄR OMÖJLIG ATT FÅ MVG AV SÅ AJG ÄR GLAD HAHAHAH
Källen får vi se hur den blir åker väl ut och träffar folket som vanligt. 
en hemlis också thowe fyller år imon!! måste hitta på nått skojsigt till henne hihi :p

dagens out fit kommer ikväll. pussisar

men vi hörs kanske i kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0