dagens outfit

Dagens juliga outfit passar perfekt in i en kall solig julavslutnings dag hihi :)
släger in den nu innan jag åker iväg på yttligare en shoppingtur ;)
image76image77

Föresten är de helt sjukt hur dålig jag är på att hinna med bussar nu har jag missat två stycken efter varandra asså de är helt galet  eller den andra missade jag väl inte igentligen utan den verkar ha fått nått cp för den kom ialla fall inte. bajs neger säger ajg till den får hoppas att min bror kan sjusa mig. jag lovar att jag fått otur bara för att jag är så orolig för om jag har tappat min ring föralltid : (

Kommentarer
Postat av: Erri

vilka fina benvärmare bruden har :)
hoppas du hittar ringen

2007-12-20 @ 19:29:24
Postat av: Lisa

jaoo visst har jag ;)
mm de hoppas jag med men de verkar lönlöst :( älskar dig!!

2007-12-21 @ 01:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0