dagens outfit

Tänkte slänga in en dagens outfit nu på fredakvällen. blev väl ingen vidare bild men orkade inte lägga ner en massa tid. sitter just nu och chillar lite med min kära lilla tildis. innan de har jag haft en liten mys middag med bara familjen de var lite trevligt var länge sedan jag bara umgicks med dom.
Imon blir de en liten sov morgon och sedan en god frukost ialla fall vad de brukar bli hemma hos sötisen.
sedan sak jag iväg och träffa Robban Erik och Fille. trevliga små gossar. träningh sedan på kvällen kommer kanske vara lite med min lilla grupp också för dom ska ha lite avslutning med bullar híhihih  så de är klart ajg kommer om de bjuds på bullar ;)

 image60 image61

* mysig tröja - Hm
*
 jeans - gul och blå
* sockor - ingen aning
* min nya mössa från idag - Hm fett sötis har en liten toffs där bak med <3<3

Men nu ska vi flumma från datan ett tag ha en fortsatt trevlig fredakväll hihih pussisar<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0