blabla......

Så sitter i skolan och har inget för mig min engelska lärare kom inte!! är lite arg på henne nu för de är fan typiskt när man har sagt att man vill ha en extra engelska lektion i veckan för att lära sig mera så kommer inte skit läraren.

Hoppas skol dagen går hyfsat fort.
Efter skolan så ska vi ha loppis utanför orminge C kommmssiii så kanske ni får smaka mina och helles kakor jätte goda.
Kommer säkert bli ganska kul att stå där, Hppas jag!! hoppas att mutte tilda kommer och dit så vi kan ta bussen till träningen sen. ni får bilder på alla våra fina kakor senare i kväll då kanske jag hunnit ta en out fit bild också.

En bild på älskade sara som håller upp våra kakor som våran tränare brukar muta oss till att köra bra med hihi de brukar funka hoppas de blir kakor idag med ; )image49

Ha en bra dag nu så hörs vi ikväll :) kramisar<3 


Kommentarer
Postat av: Tilda

kaaaakorr :) yammie , mihih

2007-12-04 @ 15:04:44
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0