äntligen klar

Äntligen klar med allt plugg.
ett matte prov kvar imon bara men de är väl inget jag behöver plugga till. så skönt asså nu känner ajg på mig att den här tiden kommer gå grymt snabbt.
de har varit en ganska jo´bbig dag ida skolan var inge kulig alls. de var äklig mat uschhi de var nog värdens tråkigaste gympa lektion någonsin och på allt d ehär hade vi värdens svåraste och största religions prov fan jag kunnde typ bara hälften.
hoppas de blir ändringh på mitt dåliga skrivande men orkar faktiskt inte skriva mer idag heller
men ni kan få dagens bild på en underbar liten flicka. för de var nått som var lite kul. vi hade hårspray krig helle fick typ en liter i sitt hår hahahahah fjortizzzz med zzzzz
image54image55
älskar dig darling!!!! sov gått på er nu och ha en bra natt pusss<3<3<3


Kommentarer
Postat av: helle

tihiii :D
ja du lizzan! älskar dig!

2007-12-12 @ 18:06:35
URL: http://livetenligthelle.blogg.se
Postat av: Robban

min hand på bilderna på helle *STOLT*

2007-12-13 @ 21:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0