äntligen fedag

har varit så slarvig eller igentligen inte har haft så jävla mycket den här veckan med plugg och träningar + att ajg måste ha tid att träffa mina underbaraste vänner ever.
De fick jag chans till idag!!!! var och jul shoppade lite med Helle så klart och hennes kompis vickan som verkar riktigt skojjsig lilla henke följde också med.

vi slutade plugget typ halv 12 då käkade vi lite pankisar i skolan och drog sedan till orminge för att klippeliklippa helle de blev faktiskt väldigt fint hihih<3

vi träffade vickan och henke och drog in till stan.
vi började vid pub fasnade där en jävla stund men så är de när man är med vissa personer (Helle) :p hihi
helle och vikan köpte en blablabla sak till deras kompis jag slog in den med snören jätte fint ; )
 
vid de här laget var henke hungrig, vi drog till donken tjockisar!!
på donken stannade vi i typ en timme och höll på att flumma ihjäl oss de var så sjukt kul.
asså de är helt sjukt vad man bara får för sig att hitta på för skoj när man är med vissa personer. hahaha
fan tänk bara på pommes och ett sug rör så kan ni försöka att få de att verka kul. då var de så kul så att jag höll på att dö. hahahahah fan de låter helt fuckat asså..

jag fick ialla fall med mig en del hem julklappar till syrran och till pappsen.
sen så går de inte bara för mig att komma hem utan nått till mig själv heller heheheh

orkar inte lägga upp så mycket bilder de får komma imorgon.
men min söta pippi tröja kan ni få njuta lite av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0